bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt

Ja idag har det inte gjorts många knop varit helt slutkörd.
Skjutsade Caroline till stallet runt 10 åkte hem & drack lite kaffe slöade på soffan så otroligt seg fick sällskap av Tilda som var jättegosig & på bra humör
Kört lite tvätt sen hämtat Caroline vid stallet packade in hela familjen i bilen & drog till Tessan & Lasse för en fika kolla lastbilen till studenten
Behöver byggas på lite högre staket & fixa lite allmänt
Kom ner så sent runt middagstid så det blev hämtmat från Träffen i rimbo de har kanongo pizza & pizzasallad jummi
Blev kvar ända till efter 19 Robin & Roger fick hjälpas åt att hålla Tilda vaken påvägen hem det lyckades
Blev snabbad nagelklippning lella tänder & sen sova somnade på 2 röda lillsnuttan
Hängt lite tvätt tvättat mera fixat matlåda till mig & lunchtallrik till Roger imorgon
Suttit en bra stund & försökt fixa vikarier lyckades inge bra så där rök min lediga dag jag som hade så mycke telefonsamtal att göra imorgon 👿 jaja det får bli på onsdag efter rehabplaneringen

Måndag:
Blev jobbdag 10-17,45 snabbt iväg när jag blev av löst på jobbet för att hämta Tilda då dagis stänger 18,00 & det tar ca 10 min från jobbet till dagis.
Han i tid 😙💨 sen vidare hämta Caroline & kompis i stallet hemma runt 18,30 sån tur hade vi rester sen i lördags de räckte bra...
Tilda lekte ute en stund efter maten sen var det dags för henne att sova somnade nästan direkt
Jag åkte till mamma för att hjälpa henne att ta reda på nötkött som hon köpt , jättefint kött från en lokalbonde packat 30kg köttfärs
Fick kött & köttfärs med mig hem TACK ÄLSKADE MAMMA & PAPPA ❤
Åkte hem runt 22,30 igen
Fixade lunch till Emelie & Roger pasta & bacon gjorde korvstroganoff & ris till kvällens middag
Pratade med min Goa Hanna fram till 01,50 nästan
Lovar att jag somna gott hihi ❤

Tisdag & tråkväder........
Jobbdag igen 10-17.50 blev det innan jag kom iväg så plattan i mattan 🚗
Lillskruttan var sist kvar på dagis idag igen fan det gör ont i hjärtat att ha henne så långa dagar mammaslillhjärta
For & hämtade Caroline i stallet tillbaka mot Ican handla mjölk melon bullar då vi skulle få främmande
Fick i Tilda lite mat sen lekte hon en stund med främmandets dotter
Det var en väldigt trevlig pratstund med många tokgarv 👍
Dessa goingar är några av dom som kommer att förgylla vår dotters studentdag
Räknade ihop alla som kommer idag av 65 bjudna så kommer 49st skitkul att så många vill vara med på Empans student
Har hunnit färga Carolines hår tror hon blev nöjd
Lagt in lite räkningar alltid lika roligt skrattar hela tiden NOT
Nej nu ska här sovas imorgon blir det till 170 & planera Roger rehab....så sov gott 💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: