bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Var tog dessa dagar vägen❔❔❔

Kategori: Allmänt

Lugn & skön morgon drog oss i sängen till tio idag med så skönt
Är inte riktigt hundra pigg väntar på att VC ska få tid att ge mig ferinject dropp igen huvudvärk , trötthet & allmänt loj
Jobbar nu i helgen & måndag så jag hoppas de har tid på tisdag så jag har någon som kan kolla lill Busan som är ledig från dagis till på fredag
Det brukar ta 2 - 2 1/2 timme innan allt har gått in & sist sprack kärlet så det läckte ut i hela armvecket snyggt NOT
Idag for vi till Uppsala för att lämna in min mobil på lagning enl dom måste jag tömma hela & göra fabriksåterställning om inte de funkar får jag lämna in den 👎👎
Sen åkte vi till bauhaus för att köpa heltäckningsmatta till Busans rum självklart fanns det bara 2 meter kvar & vi skulle ha 3,20 så jävla typiskt kunde ta allt från ett par dagar till 14 dagar innan de kom in BLÄ❕
Ingen lust att ha hela hennes rum utspritt i hela kök & matsal
Köpt PL 400 till stora tjejernas speglar som ska upp & två plafonder som ska upp i trappen istället för ett par guldfärgade med runda kupor 👎👎fula
Blev även en flamingoblomma till min Goa mormor som fyller 82 år idag 🎉
Passade på att gratta henne på vägen hem där var det gofika som vanligt 🎂
Var där ett par timmar for hem & började med middagen bakad potatis med skagenröra & egengjord skink & rödlöksröra mumma
❤ har målat Busans rum 2 varv nu får se om det räcker
Har precis intagit middagen då vi väntade på Robins kompis Oskar innan vi kunde käka det var uppskattat av alla utom Busan men det gjorde inget hon hade ätit 2 korvar & 3 köttbullar lite tidigare
Sitter nu & slöar i soffan väntar på att färgen ska torka & att lillbusan snart ska sova
Så tjingeling på ett tag



❤❤ SYSKONKÄRLEK ❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: