bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lugnare dag för ❤
Så skönt & se att han är så mycket piggare suttit uppe mycket idag varit vaken nästan hela dagen 💖
Idag kom farmor & farfar in de hämtade Emelie på skolan
Ett helvete att hitta parkeringsplats här på ackis slutade med att Emelie & farmor stannade följde bara de upp sen for jag & farfar hem mot Knutby men vilket jävla väder tror resan hem tog när på 1 timme URK!
Stannade hos mamma & pappa för att hämta nyckeln hem kramade på barnen & mamma sen for vi hem & hämtade kläder & toagrejor till oss
Tofflor till ❤ som han ska ha när han sitter uppe om dagarna
När vi precis kom till Knutby ringer Emelie & säger att hon mår skit dåligt sen blir det knäpp tyst då har lillgumman tuppat av.............. Får tillslut kontakt igen allt bra ber henne ta en banan & cola
Slänger ihop allt som skulle med åker vidare till mamma & pappa tar en snabbfika myser med lillbusan
Fick en så otrolig energi när jag såg henne kramade henne bara MYS
Tog med Robin & Caroline & for mot Uppsala
Väl inne igen så var det gott om parkeringar
När jag hade varit hem hade rehabläkaren varit där gjort massa tester & sagt att antingen imorgon eller på fredag ska han få flytta ner till rehabavdelningen YES VI GÅR FRAMÅT 👍👍
VId 19 tiden for Emelie Robin Caroline farfar & farmor hemåt skulle stanna hos mamma & pappa för lite middag
❤ Sitter nu & kollar på svtplay nått program med Rolf Lassgård
Har ett stort problem till natten dom har snott min säng jaja får sova i en stol det löser sig huvudsaken är att jag får vara här 💞
Nu äter ❤ lite kvällsmellis med god aptit så nu får det var nog för idag säger god natt sov gott & var rädda om varandra livet är för kort KRAM

Kommentarer

  • Annica, mamma till 6, och 7 an på väg säger:

    Underbart gumman, det verkar gå frammåt!
    Kram

    2013-01-15 | 21:49:37
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se
  • Hanna Karlsson säger:

    Önskar verkligen att jag fanns på plats där nere med er nu. Ge Roger en bamsekram från mig och be honom ge dig en lika stor kram från mig.

    Du är stark, han är stark och tillsammans blir ni oslagbara <3

    2013-01-15 | 22:51:15
    Bloggadress: http://peeronsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: