bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Många tråkigheter idag

Kategori: Allmänt

Sov morgon till 8,30 härligt tjejerna käkade frukost Tilda åt lilla & jag min balja kaffe
Sen for vi till mormor alla utom Robin kille vara hemma idag 💖
Tilda & mormor skulle på 1-årskalas hos min kusinsbarn
Stor tjejerna & jag for till Uppsala lämnade Caroline i allianshallen
Emelie & jag for för att leta breda gympadojor hittade på stadium
Kollade matchen tyvärr blev det förlust 👎
En sväng förbi brorsan som skulle hjälpa med lite ekonomiska papper
Upp & hälsa på ❤ jag & tjejerna blev bara där i ca 2 timmar
Lider & mår skit varje gång man ska åka där ifrån
Fick mat hos mamma & pappa idag
Väl hemma blev det att fixa Busans rum
Nu går ögonen i kors sov gott alla underbara 💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: