bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Helgen som försvann 💨

Kategori: Allmänt

Ja man kan ju fundera var helgerna tar väge❗❗❗
Lördagen började lugnt........
Sen blev det köra Caroline till samlingen sån tur var hemma match
For en snabbis skulle det bli till jobbet för att sen se Carolines match
Såg bara en halv minut 😩 men dom spelade skitbra förlorade bara med ett enda mål 4-5
Sen var det dags för 3-årskalas hos min moster , Saras sambos dotter blev 3 år grattis lilla S
Fick världens häftigast barbapapa tårta missade ta kort URK!
Åkte därifrån runt 16 for tillbaka till jobbet för att träffa min brukares man han hade önskemål om att ses & det gör jag så gärna han e så go blev kvar nån timme
Hem fixade varma mackor till middag själv åt ja pizza rester från i fredags panpizza ME love
Caroline fick passa Busan så jag kunde köra i äg Emelie till sin kompis de skulle en sväng på krogen huga vilka gamla barn man har konstigt när man själv bara är 25 😋
Senare fick jag främmande av världens bästa Hanna hade en underbar kväll snackade massa dit & datt
Så underbart med vänner som bara kommer över sådär spontant 💖 älskar dig gumman 💖

Söndag
Idag var det lite mera ös på morgonen behövde dammsugas av innan det var dags att dra vidare
Robin åkte med morfar för att se på sitt lag när de spelade New body cup SM för P-97 dom vann båda dina matcher så nu väntar kvartsfinal i Falun grattis Sirius P-97
Skjutsade Caroline till Almunge det var match i ärentuna idag
hon fick åka med sin tränare då Emelie & jag skulle till ❤ på sjukhuset Busan fick vara med mormor hos min lillebror mormor passade Millah oxå
Var hos ❤i ca två timmar på sjukhuset köpte med muffins till kaffe det gillade han
Pratade på rätt så bra känns skönt att det släppt lite
Han låg & vilade när vi kom men ville upp det var första gången jag hjälpte honom upp själv men det gick kanon
Lika bra att träna på fredag kommer han hem på hembesök med arbt & sjg ska bli skit kul något positivt i de tråkiga som varit
Var & kollade på ny bilstol behöver en framåt vänd till Busan i mammas bil var ute efter en britax high tech 2 kostad bara 3800:- så det ble. Ingen får leta vidare 👎
Fick en jättefin taklampa till matrummet av min rara bror & svägerska 💞
Nu äntligen styrde vi kosan hemåt handlade lite billig potatis på Coopen & inväntade Caroline skulle komma efter matchen
Körde hem tjejligan for en snabbis till Ican handlade ost & juice som var slut & billigt där denna vecka
I dag fick vi riktig middag biff pressad potatis persilja & vitlössmör till äckligt gott blev det
Badat Busan medans köttet kokade
Lag lillbusan vid åtta tiden efter det fixade jag Emelies & Carolines garderobs dörrar har klistat upp speglar med pl 400 så nu är dom uppe blir till att köpa en tub till
Klippt fler fjärilar limmat upp på 2/3 garderobs dörrar sen måste jag klippa flera till sista dörren
Men nu är det dags att kasta in handduken imorgon är det jobb igen tidigt
Så var rädda om varandra lägg er aldrig osams KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: