bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

đŸ˜„đŸ˜šđŸ‘ż

Kategori: AllmÀnt

Ja vad ska man sÀga dagarna rullar pÄ som de mÄste
Vi försöker göra det bĂ€sta av det tur att mina barn mamma , pappa , lillebror med sambo , moster morbror mormor & morfar finns VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER 💕
Idag har alla tre stora juveler varit i skolan BRA KÄMPAT ÄLSKLINGAR
Tilda & jag Äkte till mormor & Ät frukost dit kom Àven min moster & mormor
Min goa moster skulle köra mig till ackis dÄ det Àr lögn i helvete att fÄ parkerings plats dÀr vid ett tiden dÄ jag skulle trÀffa kuratorn
Fick till slut idag tag pĂ„ vĂ„r personliga bankman tog bara tre dagar eller kunde nog ha tagit lĂ€ngre Ă€ndĂ„ men min goa bror har en kompis som jobbar pĂ„ Nordea sĂ„ han hade ringt hennes chef dĂ„ jĂ€vlar gick det undan TACK BROR💓
VÄran Nordea liv försÀkring tÀckte ingenting förvÄnad NOPP
Men hon skulle kolla upp om vi kunde fĂ„ amirteringsfritt pĂ„ nĂ„tt lĂ„n 👍
Fick ett mail dÀr det stog att alla lÄn utom bottenlÄnet var amorteringsfria & att denna amortering var sÀnkt oxÄ halva summan försvann kÀnns ju lite hopp i allt trist
Innan kurator tiden sprang jag in för att pussa pĂ„ ❀ lĂ€mna in lite klĂ€der tidningar kort pĂ„ barnen & godis
NĂ€r jag var klar var det inte bara moster dĂ€r utan ❀ mamma pappa & brosa
Pratade en stund sen Ă„kte vi skulle handla lite blöjer & mys till kvĂ€llen dĂ„ farmor farfar & ❀ bror skulle sova hĂ€r men sĂ„ blev det inte roligt att förklara det för 4 ledsna & besvikna barn NOT
Pappa hĂ€mtade upp Robin & Caroline hemma sen for vi in till ❀ alla utom Caroline hon skulle med kompis till fredagscafet mĂ„ste ju fortsĂ€tta som vanligt sĂ„ mycket som möjligt
HĂ€mtade tjejerna vid bussen halv tolv det var ju fan -16 grader
Har eldat & tvÀttat sen vi kom hem
Nu blir det sÀngen en fullspÀckad lördag vÀntar
Sov gott & var rĂ€dd om varandra 💖

Kommentarer

  • Annica, mamma till 6, och 7 an pĂ„ vĂ€g sĂ€ger:

    Ni Ă€r starka!❀

    SÀg till om du vill ha hjÀlp hjÀrtat!!!
    Vi kan hjÀlpa till med barnen , tex köra dom nÄnstans om de ska i vÀg, och hÀmta . Köra dig till Uas ...bl.a.
    Va inte rÀdd att be om hjÀlp,
    Kram

    2013-01-19 | 02:19:44
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: