bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

En dag kvar.......

Kategori: Allmänt

Ännu en dag på jobbet den har varit tung
Dock fått mycket gjort 4 veckors menyer en mall till inhandlingsrna bara att fylla i antal skrivit ut recept på visa maträtter som inte finns i kokboken + diverse andra sysslor
Dagen har varit tung då jag känner mig krasslig ont i kroppen halsen & huvudet
Det blev en kopp te istället för kaffe när jag kom hem INTE jag de 😷
❤ & Busan har varit hos mormor & morfar hjälp dom svettsa mattan i tvättstugan
Nu ska jag bädda ner mig läsa lite bloggar medans jag väntar på att Emelie kommer hem åkt för att hämta en kompis i Almunge
Så nu säger vi tack & god natt 😴& hoppas man är piggare imorgon Kramiz

Kommentarer

  • Annica, mamma till 6, och 7 an på väg säger:

    Krya på dig! Hoppas det inte blir värre!
    Kram

    2013-01-06 | 23:24:45
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här: