bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Känns som man bara jobbar just nu...

Kategori: Allmänt

Ja så känns det.......
Så här ser denna vecka ut:
Måndag jobb 9-16
Tisdag jobb 10-21 Emelie & Robin hämta Tilda på dagis mamma kom efter jobbet & nattade en supertrött & ledsen tjej som saknade mamma 😥
Onsdag jobb 9-16
Torsdag jobb 9-16
Fredag jobb 6-14 hämta ❤ på sjukhuset snabbhandla sen hem hämta Busan på dagis
Caroline har praktik på Hemköp hela veckan
Emelie skola igår var hon & tog nya prover denna gång gick det på torsdag ska hon på massage
Robin hade träning igår resten av veckan är lugn förutom skola
På fredag åker han till Falun på innebandy SM med laget kommer hem på lördag igen

Känner mig otillräcklig just nu vill finnas hemma för mina barn kunna göra saker med dom men om jag inte jobbar vem ska då betala huslån räkningar ❤ sjukpenning blir ju många tusen mindre än lönen
Vill även hinna in & hälsa på ❤ emellan åt
Men dygnet har för få timmar
Nu ska jag krypa i säng ett par timmar & imorgon efter jobbet ska jag bara mysa med mina älskade barn
Kram & sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: