bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Haha jag fixade det 👍

Kategori: AllmÀnt

Söndag Ànnu ett lÄngpass 10-21
PĂ„ jobbet var det fullrulle heladagen
VĂ€l hemma igen sĂ„ blev det att fortsĂ€tta & plocka inför fredagen dĂ„ mĂ€klaren kommer 😋
Fortsatt att tvÀttat sÄ jag hittade botten
Peter kom & hĂ€mtade min bil som han skulle laga avgassystemet pĂ„ fick lĂ„na hans bil till jobbet idag 👍
Mamma & pappa kom hem med Busan & la henne somnade fort sa dom sÄ de kunde Äka hem , Emelie hade koll
Emelie Robin Caroline har varit in & hÀlsat pÄ pappa allt var bara bra dom var dÀr runt 14 & var hemma igen efter 18
Lovade dom att köpa mat ute pÄ vÀgen hem
Undra hur samtalet gick nÀr det skulle vÀlja matstÀlle
NÀr jag kröp ner isÀngen igÄr kÀndes det sjÀlvklart att lyfta över en sovande Busan saknat henne sÄ & sÀngen Àr sÄ stor & tom

MÅNDAG:
Ny vecka nya utmaningar
Lite morgon mys bara jag & Busan hemma de andra hade redan Ă„kt till skola & praktik
Lite himla trött pĂ„ detta vĂ€der vill ha VÅR nu
LÀmnade Busan pÄ dagis for till jobbet i dag bar det kort dag 9-16
Efter jobbet hÀmtning pÄ dagis Robin & Caroline var redan hemma nÀr vi landade
Caroline lÄg & pluggade tyskaprov & Robin spelade för ovanlighetens skull
Började med maten Goa Caroline gick ut & skottade lite jag fÄr fortsÀtta pÄ onsdag lite tidsbrist just nu
GĂ„tt igenom massa klĂ€der & skor slĂ€ngt & lagt undan till sommarens loppisar prova sĂ€lja sen slĂ€nga 😃
Har hittat massor att lÀgga ut tillsalu pÄ blocket & andra köp & sÀljsidor
Vissa tröjor funkar att ha kvar hemma tröjor
TvÀttat lite mera idag dammsugit & plockat i gillestugan sÄ nu fÄr det duga dÀr
Nu Àr det dags att slÄ igen de blÄ imorgon Àr en ny jobbdag
Kram goingar var rÀdd om er kram

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: