bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

❤HÄRLIGA FREDAG ❤

Kategori: Allmänt

Idag har vi bara myst lillbus & jag mina kolleger tyckte jag skulle vara ledig lite & umgås med familjen det tackar vi för
Har städat & tvättat hela förmiddagen bäddat rent i våran , Tildas & Robins sängar
Plockat i ordning med Robins kläder mm
Efter lunch for vi till Annica & barnen för en lek fika date 👍
Sen hem & fortsatte med tvätten blev även röj i tvättstugan toan nere & gillestugan
Gjort hemkunskapsuppgift med Robin kladdkakemuffins med marsmallows (eller hur det nu stavas 😜)
Bakat hemgjord pizza till la & pizzasallad ska bli mumma
Caroline har åkt & träffa kompisar & gå på fredagscafe
Stolt är jag idag då Caroline klarade hk-provet fick tom D 👍
Emelie har varit med klassen & beställt studentmössa + lite andra grejor i något kit som bara 😚💨 kostade 999:-
Robin sitter & jobbar med analys till tekniken
Nu ska jag äta sen ska jag fortsätta med tvätten , baka till kiosken på söndagsmatchen & förbereda mat åt familjen i helgen då jag jobbar 10-21 hela helgen
Ses sen kram

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1730492/images/2012/pic_50a6c146ddf2b31d0800420a.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1730492/images/2012/pic_50a6c1469606ee2100cf8218.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: