bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Vad ska man göra???

Kategori: Allmänt

Jaha fick stans längsta mail från skolan idag där en assistent nu först har tydligen pågått sen i påskas säger att min dotter har en dålig attityd ( vet jag redan humörsvängningar till max) men hon är ju tonåring & det är en jobbig fas. Men han påstår även att hon slår honom!!!! & om han inte gör som hon säger så blir hon tråkig i munnen URK! Vad gör man har pratat med honom & han kan inte säga riktigt hur länge det pågått kommer inte ihåg när var & varför det började :-/ Får ta. & prata med damen ikväll nu har hon kompis hemma dumt läge att ta det då. Även pratat med mentorn som inte vetat om det förrän idag & inte märkt något på sina lektioner vad ska man säga måste gå till botten med det iallafall. Nog om detta lillsessan fortfarande dålig ligger runt 39 grader snorig & en fruktansvärd hosta somnade sen så det blir NAJS i kväll för hon sover ännu. Robin har åkt till kompis idag händer inte ofta kan jag säga. Emelie har praktik hela veckan åkte i söndags till pojkvännen som hon har praktik med han kör nämligen lastbil & det ska ju hon oxå göra bara ett år kvar min stora tjej <3 nej nu ska jag hälla upp rabarbersaften som jag gjorde i måndags på återseende<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: