bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Timmarna per dygn är för få...........

Kategori:

Ja vilket KAOS det är vid varje jul ändå har jag skippat mycket som jag brukar göra annars till jul

Igår var jag & ❤ en snabbis till Uppsala först till Ikea hämtade sängram åt Emelie sen vidare till Jysk hämta Robins säng sen skulle vi köpa gran på bauhaus de var slut for vidare till Coop hade tänkt en Kungsgran i år när vi ändå måste köpa en hittade en jätte stor & fin en riktig USA gran från tv typ wow vill ha går & frågar vad den kostar ❤ står kvar & passar vår fina gran vilken besvikelse det blev inte den granen kan jag lova 860:- för en gran j**el nopp
Besviken som fan åkte vi hemåt kom på att det finns en som säljer granar i Almunge bad mamma ringa & kolla om det fanns några kvar hade 4 kungsgranar kvar for upp & kollade hittade en fin något mindre än den vi kollat på i Uppsala men det var oxå halva priset 400:- dyrt det med för en gran som står i två sketna veckor med det är ingen jul utan gran
Sen for vi hem till mamma & pappa drack kaffe innan det var dags att fara hem

IDAG FREDAG
Började morgonen med mys i soffan med Busan & ❤ kaffe & lella
Efter det blev det vårdcentralen för att ta B12 injektion som jag glömt några månader nu 😚
Sen packade vi in oss hela familjen i bilen & styrde mot Almunge lämnade Caroline hos Emilia de skulle till Uppsala & handla julklappar
Vidare lämna Robin & Busan hos mormor
Robin hade sån tur att mammas frissa hade ett återbud så han kunde klippa sig våran frissa ligger magsjuk stackarn
Bi andra ❤ jag & Emelie drog in till Uppsala för att fixa de sista klapparna & handla julmat
Nu är allt hemma maten i kylen & presenterna gömda för att senare bli inslagna i morgon efter jobbet
Nu ska vi sova här kram god natt 💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: