bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fredag Lördag Söndag försvann fort 🎄

Kategori:

Fredag= jobbdag & julfest på jobbet
Åkte hemifrån vid 9,30 lämnade Busan på dagis sen vidare till jobbet
Vanliga fredags bestyren gjorda sen blev det hem med bilen tänkte inta en öl ikväll på julfesten 😚
Sen blev det att förbereda så mycket det gick till kvällen
Det var en okej kväll kunde varit bättre lite tråkig stämning men men man kan inte få allt ❤kom & hämtade mig TACK ÄLSKLING 😘

LÖRDAG:
Jobb kort dag 9-15 skönt med en kortis så man får lite gjort hemma oxå så det blir lite JUL I VÅRT HUS
Påvägen hem hämtade jag ut Carolines julklapp på Ica
Sen har det mest varit små fix & mys med barnen

SÖNDAG: JULKLAPPSINKÖP
Tog det bara lugnt på morgonen runt 11 åkte vi för att lämna Busan hos mormor & morfar
Sen åkte ❤, Robin , Emelie , Caroline & jag till Uppsala lämnade Robin i Allianshallen för detta års sista match
Vi åkte vidare & uträttade lite julklappar klar med mormor & morfar farmor & farfar börjat åt Millah Emil det jag skulle ha till Sara var så klart slut hittade det på nätet hos Siba får bli en sväng dit på fredag
Ikväll har jag dammsugit & småfixat lite i nya tvrummet satte upp kort på barnen & fler lär det bli men nu ska jag sova ny jobbdag imorgon 10-21
KRAM & SOV GOTT 🎅

Kommentarer


Kommentera inlägget här: