bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

HEMMA<3

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma igen ;-) borta bra men hemma bäst<3 Kom hem runt 10-tiden packade ur bilen & fixade lite Sen lite kaffe med <3 & landa lite <3 började klippa av gräset & trimma jag tog tag i att sanera kylen uppe & nere tog sin lilla tid. Hanna. & Tor var förbi på en fika var typ skitlänge sedan vi sågs trevligt Var förbi mamma & pappa en sväng som kom från Rättvik igår dom hade köpt presenter till barnen Emelie fick en tröja med Elvis Robin fick ett halsband & tumring i silver Caroline fick ett linne med sin stora favorit Justin Bieber Tilda fick en Hello Kitty t-shirt Hämtade pizza på Agust & for hem satt på balkongen & käkade riktigt familjemys <3 <3 gick & lag sig vid 19-tiden Tilda somnade i mitt knä i soffan vaknade när jag lag ner henne så det var bara att ligga bredvid så jag slocknade oxå typ runt 8 hihi Jag som hade massor att göra igår :( Idag vaknade lillpigan vid 7,30 tog över henne i våran säng ihopp om att hon somnar om men NÄHÄ hon tyckte mamma skulle upp & göra "lella" <3 kom upp strax efter lite kaffe & cigg medans man öppnade räkningarna :-/ Efter frukost var det bara att sätta sig och göra alla räkningar URK! For till Uppsala för att köpa nytt bilbatteri för det var slut när vi skulle åka till Gällivare tur vi har två bilar så vi kunde låna från den så vi kom i väg. Nu är iallafall ett nytt inhandlat & satt på laddning inlandet var vi en sväng på Willys & fyllde på förråden. Påhängen hem fick <3 stanna på Funbo plantskola så jag kunde köpa en rosbuske till Hanna vi är bjudna dit på middag i kväll supermysigt. Nej nu dag att fixa sig & knata i väg Trevlig kväll <3 kram