bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

SOL strålande sol

Kategori: Allmänt

Igår var det in till tandhyginisten i Uppsala sån tur är kunde älsklingen jobba hemifrån så han kunde köra mig det börjar göra jä*ulskt on att gå nu efter det for vi till Willys för att kompletera lite grönsaker & frukt. Köpte en stek som jag tänkte försöka ge mig på till middagen har aldrig gjort det förut så det blir ett test. Hoppas det lyckas. Sen blev det Leklust berdvid  skulle kolla efter en åkpåse men hittade ingen men det blev ett påslakanset med Laban på som gick i grått vågade inte köpa det röd tänk om de har sett fel (vilket jag inte tror  men vem vet hihi).
Är på jobbet har haft sista passet med ett av barnen som jag haft sen hon började på OB-verksamheten. Så i går hade vi fredagsmys med hembakt pizza godis chips & läsk det var jätte mysigt. Hon blev jätteglad över presenten hon fick det var något liknade Polly pocket som fanns förut. Så nu leker hon med det då är det bäst att inte störa. Snart är det dags att förbereda lunchen sen ska hennes pappa komma & hämta honom har jag aldrig träffat med det går nog bra. Känns lite sorgligt att det är sista mys helgen för oss men jag får väl åka ner & hälsa på när det andra som tar över är här med henne.

Efter jobbet blir det hem & hämta familjen sen bär det iväg & gratulera pappa som fyllt 60 år GRATTIS PAPPA!  men de var bortresta då på 36-timmars deras båt var en av de som frös fast. Men såntur så gick det bra de bokade om till Silja Europa istället & blev bara 3-4 timmar försenade.

Undra vad man ska hitta på ikväll bära upp byrån kanske & lägga i bebiskläderna. Känns som det är läge att göra det nu så det är klart & kanske packa i ordning väskan till förlossningen hm vad var det man behövde med sig nu då???? Aja det löser sig väl tänker inte stanna så länge där iallafall.

Vi höras senare hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: