bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

DAGENS PLANERING HÖLL NÄSTAN !!!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Yes planeringen höll nästan sket sig tyvärr på vårdcentralen redan hade dock frågat om jag skulle boka om MVC tiden kl.13 men nej då det skulle finnas goda marginaler. Jo tjena var där kl. 11 & kom inte där ifrån förrän 12.30. Hem & hämta Caroline som skulle med in till stan & planera för Robin som skulle vara själv hemma & få i sig frukost & lunch innan han skulle på hockeyträning. Han sov nämligen när jag åkte till vårdcentralen så det fick bli diskution över telefon istället. Han fick ställa mobile på kl 15 såhan skulle komma ihåg att äta något & peppear peppar det fungerade. När Caroline & jag var nästan framme i Årsta ringer barnmorskan & undrar var vi är då är vi 10 min sena PHU! Men vi fick komma in ändå när vi kom & Caroline fick lyssna på bebbes hjärtljud det tyckte hon var farsinerande & att det slog så fort  var häftigt. Sen for vi på IKEA & käkade lunch i lugn & ro. Efter det blev det shopping för hela slanten. Det blev bokhylla , cd/dvdhylla vägghylla tidskriftssamlare till Caroline , Emelie fick databord & vägg hylla Robin fick tidskriftssamlare + att alla fick små spottar som drivs med batterier att sätta under vägghyllorna som lite mys belysning & så köpte jag flera lila skålar & djupa tallrikar så nu har jag 12st av varje sen blev det lite doftljus och två nya blommor till köket. på Stadium blev det innebandyglasögon & ett hårband till Caroline på skopunkten köpt hon ett par låga stövlar. jag var & hämtade ut mera Vernofer & köpte en stödbinda till Carolines onda fot på apoteket. På lindex blev det skum till tjejerna & spray till Robin Hittade även ett par skitläckra trosor till Emelie får se om hon gillar dom. då var det bara maten kvar & det fixade vi snabbt på Willys. Tog med pizza hem från grillen utan för dom har kanon goa pizzor & dom är gigantiska. Hem & äta ner till Annica & Henkan med pengar till köttfärsen som kommer imorgon 30kg att packa YES!!!  Nu är det färdig målat i sovrummet har städat av & flyttat in sängen JIPPI!!  Älsklingen har skottat av altantaket idag för det började bli lite tungt & mer snö skulle det ju bli i helgen. Han är så duktig min lilla älskling. Nej nu blir det sängen natti natti. Bye the way det snöar redan nu BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: