bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Underbar helg 💞

Kategori: AllmÀnt

Dagen har rullat pÄ i familjensanda
Vi mös lĂ€nge i sĂ€ngen i morse ❀ var den som drog sig lĂ€ngst hihi
KĂ€kade lite rester till lunch
Fixade & donade lite hĂ€r & dĂ€r medans ❀ vilade i soffan
MĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r otroligt stolt över mitt Ă€lskade ❀ han kĂ€mpar pĂ„ med bĂ„de pratandet & gĂ„endet
Lille bror & fasters bustroll kom pÄ besök Àven mamma & pappa kom förbi
Vi fikade & pratade ❀ kĂ€mpade pĂ„ & pratade pĂ„ han med
Han har Àven pratat i telefon bÄde igÄr & idag med sin bror pappa & mamma
Vi hjĂ€lptes Ă„t att bada Busan under protest vid hĂ„r tvĂ€tten ❀ har mycket mera tĂ„lamod Ă€n mig det brukar vara hans lott
Vi Ă„t en av ❀ favomiddagar chili con carne & ris
Pappa skjutsade Robin pĂ„ innebandymatch i Uppsala mamma var hĂ€r nĂ€r jag & de stora tjejerna for till Uppsala för att lĂ€mna ❀
Det var ett skit jobbigt avsked ❀blev jĂ€tteledsen igen gör sĂ„ jĂ€vla ont att se honom sĂ„ & veta att det Ă€r 14 jĂ€vla dagar tills han kommer hem igen đŸ˜„
SAKNAR HONOM SÅ ENORMT JÄVLA MYCKET VILL HA TILLBAKA MIN VANLIGA ROGER...............................

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: