bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Vart tog fredagen vägen ❔❔❔

Kategori: Allmänt

Ja den bara försvann🏃 började att röja alla skafferin har två stycken man bara trycker in allt hittade saker som hade gått ut 2011 😚blev 4 fulla pappkassar & 5 plast kassar slängde även gamla mediciner bara det blev 1 kasse så nu är det rent & urtorkade skåp 👍 innan blev det dammsugning & dammning
Till middag blev det kasslergratäng ris & god sallad Mmm
Robin var på kickoff med hela Sirius klubben på fyrishov.
Caroline & Nicole åkte till Almunge för att gå på fredsgscafe
Så kvar hemma var det ❤ Emelie Tilda & jag vi tog fram lite chips & godis & myste framför lite film med Annika Bengtson blev 4 st har 2 st kvar får se om vi tittar på dessa i kväll.

Lördag:
En himla massa 💦 idag med 👎 var skit seg imorse gick i te upp förrän 8,20 kl. 9,00 skulle jag infinna mig på jobbet 😜idag var det jobb mellan 9-15 kort dag & inte mycket gjort.
När jag kom hem sov lillpigan så jag tog en kaffe & pratade med Emelie som satt & kollade på tv.
Satte igång med middagen hemmagjord pizza & pizzasallad
Det blev 7 plåtar pizza 32 st pizzabullar 3 grova limpor till❤ att ha med till jobbet som frukost 3 farinlimpor & 61 tekakor variant grövre med pinjenötter & pumpakärnor hoppas det smakar bra
❤ har börjat med ena grinden hoppas på bättre väder imorgon så det sista på staketet kommer upp.
Robin är hemma igen & Caroline har Nicole sover här inatt igen 😉
Nu ska vi lägga lillpigan sen ska jag ta en snabbdusch & sen kolla film med ❤
HA EN MYSIG LÖRDAGKVÄLL FÖR DET SKA JAG HA 🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: