bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

🍀 UNDERBARA FREDAG 🍀

Kategori: AllmÀnt

Vi tog lite sovmorgon jag & lillsessan Ă„t lella & drack kaffe i lugn & ro.
LÀmnade sessan pÄ dagis for till lÀkarstationen för provtagning en snabbis pÄ Ica sen hem.
I med ny tvĂ€tt i maskinen gjorde i ordning blommerna jag köpt till min goa Hanna som kom hem i natt efter en vecka i Turkiet var över pĂ„ en snabb fika & prata lite mys 💗
Sen hem & fixa 2 bestÀllningar frÄn trollungar.se som skulle ivÀg.
HÀngde ett gÀng tvÀtt vek tvÀtt justa lite lunch blev det med sen igÄr stekt potatis & korv mumsigt & en massa vitlök pÄ.
Snabbt till Ica & posta paket sen vidare till distriktan för B12 pÄfyllning & vidare till dagis & hÀmta Tilda vid 14.
Hade varit en bra dag men hon hade inte Àtit nÄgot till lunch.
Hem & vĂ€rmde en pirog till henne som vi satt ute pĂ„ baksidan & Ă„t & myste i solen ☀
Fixade med mera tvĂ€tt sĂ„ nu börjar man se botten pĂ„ tvĂ€ttkorgen men en jĂ€**a massa kvar att vika 👎
Tog fram middag till familjen de som var hemma hamis bröd & pommes fick det bli.
Emelie blev kvar i stan efter skolan skulle pÄ bio & ut & Àta pÄ Dragon Palace med Elin.
Caroline hade Nicole hÀr för de skulle pÄ fredagscafet i skolan.
& jag for ivĂ€g med BÄSTA jobbarkompisarna , Lena & Anders till Grekens i LĂ€nna.
Kanon mysigt stÀlle & go mat blev slovaki med pommes & tatziki & till efterrÀtt vitchoklad pannakotta med hallonsÄs & persikosorbet
Var hemma i Knutby igen runt 22-tiden vÀntade in Emelie som kom med bussen runt 22,30 sÄ nu Àr hon hemma.
Lillsessan sov nĂ€r jag kom hem 👎
Nu sitter jag bara & vÀntar pÄ att Caroline ska komma med bussen frÄn cafet sÄ jag kan sova imorgon vÀntas det jobb igen
Nej nu gĂ„r ögonen i kors snart sov gott alla underbara 💏 KRAM

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: