bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Shit känns som de senaste dagarna försvann👎

Kategori: Allmänt

I går efter jobbet blev det en sväng till Ica för att posta en beställning & köpa rosor & chokladask till ❤ inte mycket men en liten present iallafall.
Hade lite mys när jag landade hemma sen dags för middag gjorde baconlindad fläskfilé klyftpotatis en form med morotsstavar rödlök pressad vitlök lite grillkrydda vitlöksbröd vitlökssås & köpt (äcklig) beasås Caroline gjorde salladen.
Sen middag blev det 19,30 😘 tänkte först vänta in Robin som var på träning men kom på att det var spelarmöte efter träningen & Emelie skulle bli kvar hos Mattias han skulle köra henne till skolan 👍typiskt när man vill mysa med hela familjen 😞
Det blev jättegott &❤ blev glad när sista tuggan var svald smsa Robin om hämtning i Almunge så tog mackan i handen & for iväg.
Medans Robin åt middag så fixade jag efterrätten päron med after eighttäcke med vinetta glass väldigt sällan det görs efterrätt här hemma så det uppskattades av alla utom Tilda som bara skulle ha gnoit (godiset) tillsaken hör att hon var SUPER TRÖTT så efter det blev det sängen för mig & lillsessan.
Idag Torsdag lillsessan har fortfarande feber inne på dag 5 nu då dock inte så hög pendlar mellan 38 - 38,6 grader.
❤ har fått hålla ställningarna här hemma då jag jobbar. Måste säga att han är helt otrolig tagit hand om sjuk lillsessa + att han jobbat hemifrån DU ÄR HELT OTROLIG ÄLSKLING 👍
Har terrata av en envis dotter hela dagen på jobbet med sms 👎 hon har ju världens sämsta mamma 😘
Hon får inte tälta med sin kompis & 2 killar i skogen 😞
För det första så känner jag inte killarna för de andra tycker jag det är mörkt & kallt ute nu vill inte ha fler sjuka barn för det tredje så känns det lite tidigt Emelie fick tälta med sin kompis & 2 killar menbdå var hon 16 år Caroline är inte ens 14 ännu.
Och även om jag LITAR FULLT PÅ MIN DOTTER så känns det inte ok.
Sen hör även till saken att hon sa att de skulle tälta hemma hos Nicole det var när jag pratade med hennes pappa jag fick reda på hur planerna var & talar man inte om från början hur det ligger till så blir det ännu mera minus som läggs till 👿
Tror jag ska säga att hon ska sova hemma denna helg med tanke på att hon inte var ärlig.
Hatar lögner finns inget som gör mig så ARG.................
Nej nu ska här sovas ledig imorgon & det finns massor att göra efter denna jobb vecka
KRAM & SOV GOTT🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: