bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

đŸ˜· HÖSTBLÅSOR đŸ˜·

Kategori: AllmÀnt

SĂ„ mycket blev det för att man var instĂ€lld pĂ„ att jobba imorgon 👿
JodĂ„ vi har HÖSTBLÅSOR & vem var det som fick det jo JAG vanligast Ă€r att barn under 10 Ă„r fĂ„r det sĂ„ jag mĂ„ste vara jĂ€vligt ung hihi
UpptÀckte dom efter middagen trodde att jag fÄtt en vÄrta pÄ tummen men sen kom det fler & sen runt munnen trodde det var massa finnar
Men nejdĂ„ det var smĂ„ söta 🍁HÖSTBLÅSOR🍁 det börjar komma under fötterna oxĂ„ för nĂ„n timme sedan
Skit kul nu kan man ju inte mysas & pussas med familjen heller
& Tilda som Ă€lskar att sitta & hĂ„lla i mina fingrar 👐
MyskvĂ€llen blev inte sĂ„ mysig 😂 Emelie var trött sĂ„ hon har lagt sig ❀ skulle söva lillpigan & han somna Caroline Ă€r med Nicole pĂ„ fredagscafet kommer hem runt 23,30 Robin ligger i soffan med mig & kollar tv nĂ„n film pĂ„ 6:an
NÀ nu ska jag slappa lite innan nÀsta tvÀtt ska hÀngas
Hoppas detta gÄr över fort & ingen mera fÄr det


Ha en mysig fredagskvĂ€ll kram 💑

Kommentarer

  • Annica sĂ€ger:

    <3 krya<3

    2012-09-15 | 00:03:40
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se
  • Petra med 4 sĂ€ger:

    Jo tack kan behövas de mĂ„ste vara borta pĂ„ mĂ„ndag ❀
    DÄ mÄste jag vara pÄ jobbet hihi
    Hörs imorgon Kramiz

    2012-09-15 | 00:38:58
    Bloggadress: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: