bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fullt ös medvetslös 😜

Kategori: Allmänt

Idag ännu en jobbardag men en korting 9-16 👍
Sen snabbt hem gjorde middag köttbullar makaroner & grönsaker så ❤ & Robin hann äta innan de skulle åka till Uppsala på innebandyträning.
Tilda sov när jag kom hem så hon fick sova en stund till för Emelie var ledig från skolan idag så då kunde hon kolla Tilda medans jag åkte upp till Almunge & hämtade Caroline efter hennes innebandyträning
Hemma igen blev det lite middag kunde knappt äta kände mig stressad över allt som skulle göras inför morgondagen
Sen dukade jag & lillsessan av allt efter maten innan vi kunde börja baka mockarutor var det som var kvar att baka 💦
Satte igång & började städa av överallt ❤ hade dammtorkat allt igår så det var bara att dammsuga & torka golv trodde jag nere var det fan inte dammtorkat toaletterna var SKIT äckliga 😷 men nu är allt klart all tvätt som var vikt är i sina garderober.
Tvättstugan är översvämmad med smutstvätt som alltid när jag jobbar mycket & när tonåringarna städar dina rum 👿
Så på fredag när man äntligen är ledig blir det STORA TVÄTTARDAGEN hihi skit kul
Sitter nu i soffan ny duschad & tar en koppkaffe snart blir det kudden SKA BARA läsa mina bloggar jag läser varje kväll

Sov gott för det ska jag göra
Lite bilder på min bak hjälp 🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: