bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

☕ FIKADATE ☕

Kategori: Allmänt

Hjälp nu har dagarna sådär bråttom igen.
Måndagen började med en stor god ☕ sen lämna lillskruttan på dagis för att fara på personalmöte på jobbet 11-13 hämtade upp Tilda på vägen hem hade precis vaknat när jag kom vid tjugo i två.
Hem & ringde ett jobbigt samtal men nu är det gjort 😚💨
Efter det kom bästa Annica Mio & Alva för en fika/lekdate.
Barnen lekte & vi fick en liten pratstund för oss själv.
Sen dök Robin upp slutade tidigt.
Vi var även upp i shoppen www.trollungar.se för Annicas barn behövde nya vinterkläder hittade didriksonsoveraller till båda två bestämde när de skulle hem att A skulle komma tillbaka med de stora barnen & kolla om något passade dom innan jag skulle sätta ut alla kläder.
Vi käkade middag torkgratäng med mos & hollandesås Mmm det var länge sedan tror det var sist när jag bodde hemma 😱 den enda som protesterade men åt var Caroline.
Efter middagen så dök HELA familjen Alqvist upp alltid lika trevligt att ha dom här så himla mysiga & goa barn ❤
Det blev kläder till alla 3 stora från didriksons oxå & till Casper blev det en supermysig babyoverall från Cartec som är extra ludd i stjärten perfekt i & med att han åker rumpa fortfarande hihi
Hoppas verkligen att dom blir nöjda 👍
Sen vart det fullrulle klockan gick så fort som alltid när man har trevligt
Tilda skulle i badet & tvätta håret för hon skulle fotograferas idag ❤ fixade det & jag plockade undan & tog fram kläder till fotograferingen.

TISDAG:
Tilda hade fotografering på dagis på morgonen det hade gått bra hon ställde även upp på enskilda kort vilket jag var tveksam till att hon skulle göra lite bestämd dam
Har varit hos Annica på en frukostfika innan det var dags & hem för att göra nytta men det blev inte riktigt som jag tänkt skulle städa kontoret & tvätta 😚 hittade något som var mycket roligare hihi skrev ut massa kort på barnen som kusin Hanna tog när vi var i Norrland på semester & beklädde den tråkiga väggen upp för trappen & shit så nöjd jag blev 👍
Nej nu ska här sovas bort förkylning & halsont för imorgon är det jobbardag igen 🍀 KRAM & SOV GOTT🍂
❤❤Väggen med korten nedan ❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: