bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Då vet vi att hösten är här

Kategori: Allmänt

Tilda vaknade vid 8-tiden tog henne till våran säng & vi somnade om vaknade 10,10 skulle vara på dagis 9,30 OPS!
Ringde & sa att hon fick vara hemma med mig eftersom mina blåsor är kvar & jag inte får jobba 😭 saknar mitt jobb 😖
Svaret på att hon sov så länge fick vi rätt snart 38,8 igen WOW 2 feberfria dagar & 1 hel dag på dagis denna vecka & ingen dag förra veckan
Man borde få betala för den tid dom är där hihi
Hittade även en prick vid munnen & i munnen såg det ut att komma blåsor med 👎
Ringde VC fick åka till BVC så hon fick kolla prickarna troligen höstblåsor där med kollade även öronen jodå där var det dags igen röda kanter på båda öronen avvaktar ett par dagar & kollar igen.
Emelie är oxå hemma & sjuk feber ont i halsen & huvudet hon har sovit mest hela dagen knappt kunnat äta stackarn
❤ har jobbat Robin & Caroline har varit i skolan
Caroline har börjat klaga över halsont hon oxå
Lagade köttfärsjärpar med tatziki & potatis till middag fick godkänt idag med
Ikväll har vi mest varit hjälpt Robin med engelska provet
❤ har börjat mura upp grindstolparna kommer att bli kanonbra när det är klart
Nu sover alla & det ska jag med
SWEET DREAMS 💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: