bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

TISDAG & LEDIG

Kategori: Allmänt

Jag har varit ledig idag & lika med lillsessan.
Vi for ner & hälsadepå hos Tessan fikade & pratade lite hans inte med så mycket i fredags & innan dess vete sjutton när vi sågs sist :-(
Vi blev kvar en bra stund så Tessan for & hämtade Ida & Rasmus på dagis så de han leka en stund innan vi for hemåt.
Tilda somnade på vägen hem men vaknade när jag skulle bära in henne sov typ 20 minuter vi käkade lite korv & makaroner när vi kom hem dock väldigt sen lunch 14,30 OPS!
Robin har i uppgift på hemkunskapen att laga massa olika maträtter en fisk , en kött ,en sallad , baka ett bröd & baka en bakelse så idag gjorde han tacos lassang & en sallad fotade med mobilen ska lägga över de till en annan dag.
Caroline har varit med mormor i Uppsala & handlat skulle få välja sina presenter själv & äta på resturang MYS!
Det blev utomhusskor till innebandyn , ett par Björn Borg gympaskor en svart munkjacka & en parfym hon var supernöjd
Annars har Robin pluggat till NO-provet imorgon & Caroline har pluggat tyska & svenska deckare.
Emelie for iväg till Mattias fick med sig lite tacos till middag hon är ledig imorgon ;-)
Efter middagen plockade jag & <3 ur vårat sovrum som nu ska bli Emelies nya.
Så nu har jag spacklat det en gång så imorgon är det slipning & takmålning JIPPI äntligen har renoveringen tagit fart igen.
<3 har fixat med sin bil igen han skulle verkligen behöva en NY.........
Nu ska jag gå & hänga tvätt slänga i en ny & sedan göra som resten av familjen SOVA <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: