bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Måndag & nya utmaningar

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit lediga alla utom ❤
Slipat & målat första varvet idag
Tilda har varit på ett strålande humör idag NOT ätit dåligt & varit allmänt gnällig
Mestadels av dagen har vi bara myst insåg att det inte var någon ide att göra så mycket idag
Middagen idag stod Robin för sprödbakadtorskfile hemmagjort potatismos med citron MUMSIGT tack Robin det gjorde du bra
Vi kom fram till under middagen ❤ & jag att barnen nog ska få ha en dag i veckan som de får laga maten med vårat stöd bra att lära sig & lite skönt för oss att slippa 👍
Robin har varit & tränat kom hem runt 22,30
Emelie & jag var iväg & tankade hennes bil sen stack hon till Mattias hon skulle besikta hans bil imorgon
Caroline har bara varit hemma idag men inte synts till desto mer för det 👎
❤ målade andra varvet på väggarna i kväll så nu är det klart nu är det bara lister & eventuellt om bi ska lägga ett klickgolv då mattan är ful felskuren & allmänt kass får räkna lite på det 😜
Fick iallafall svar på varför liten varit så otålig idag för ikväll innan badet började hon klaga över ÖRAT igen & hade feber 38,5 sån tur var så var min otroligt underbara mamma ledig så hon kunde vara där imorgon resten av veckan (onsdag & torsdag) jobbat ❤ hemma sen är han ledig på fredag
Nej nu är det bäst att sova man vet inte hur natten blir känner att hon börjar bli varmare igen då hon ligger precis bakom min rygg lilla skruttan
Sov Gott det ska jag göra Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: