bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Lördag & ledig

Kategori:

Började morgonen med en välbehövlig sovmorgon till 10 TACK ❤
Sen blev det fullrulle kaffe fixa oss & iväg
Släppte av Caroline på hennes samling for vidre till Thuns för att köpa 20 års present
Tillbaka till Almunge jag Tilda & Robin stannade där & hejade fram Caroline
❤ & Emelie for till Uppsala för att besikta min bil det gick bra bara att tuta & köra ett år till 👍
Tyvärr blev det förlust för Carolines lag men jag är JÄTTE STOLT över Carolines insats kämpade järnet 💓
Nu är vi hos barnens kusin på 20 års kalas ätit SUPER GOD smörgåstårta & ska snart fika.
Trött tjej somnade i mitt knä
Caroline glor tv med mig Robin & Linus spelar NHL13 Emelie ❤ & Micke sitter i köket & surrar
Nu slappa en stund väl hemma ska det bli spackling av väggar
PÅ ÅTERSEENDE SENARE KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: