bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Nov. 25, 2012

Kategori: Allmänt

LÖRDAG:
Det gick bra för killarna (Sirius IBK ) dom vann båda matcherna & har nu gått vidare nästa omgång är i mars i Falun blir en bra bit att åka 😜
Kom inte hem förrän runt 19-tiden fixade med middag blev fläskfilégryta & pasta mumsigt
❤ fortsatte med bilen gick bra till slut Busan & jag mös till "så mycket bättre" tror jag det heter
När Busan somnat började jag att måla den rödategelväggen vit kommer att bli kanon tog bara 2 timmar hihi

SÖNDAG:
& en lugn dag utom för mig & ❤ vi kämpar vidare med tv-rummet
❤ tog bort elementet som satt på tegelväggen så jag kan måla där med andra tegelväggen halva målad sen tog färgen slut 👎👎
Så nu är vi på väg till bygg max för att köpa lite latex & färg
Lillbusan somnade bra så det inte blir så sent i kväll
Nu ska här handlas färg ses Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: