bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

JIPPI!!!!

Kategori: Allmänt

Finns det något mysigare än att hämta på dagis Bamse kram det är kärlek det💓
Fixade lite snabb middag chickenbits chickenkebab ris & en kall currysås med sallad & lök mumsigt & lätt
Idag har det varit innebandyträningar igen Caroline mellan 16-17,30 Robin 18-19 & tro FAN att de är hemma först vid 21 för att de andra äter på Max efter varje träning
Pratat med mamma så hon ska kolla med pappa om han kan hämta Robin på onsdagar framöver ett tag tills han kommer i kapp alla omprov & inlämningsuppgifter som måste in innan de sätter betygen runt lucia
Har bestämt mig till 95% att jag nog åker med Robin i sommar till Tjeckien på cup så nu gäller det att spara
Ikväll har vi flyttat in i det nyrenoverade sovrummet känns underbart skönt ett rum till klart TACK❤ du är så duktig älskar dig
Har plockat in lakan påslakan örngott badlakan & handdukar på sin nya plats
Sen blev det de bad med Tilda & ett satans liv när håret ska tvättas URK!
Har försökt med allt men inget hjälper hon får sån panik men man måste ju tvätta håret 😖 lider med henne varje gång 😞
Men va ska man göra ❔❔❔❔❔❔
Fick ett sms av min äldsta idag " jag tänkte tala om att jag ska pierca mig i dag i underläppen & ja jag är ju 18 år nu sååå" va säger man OK 👎 bara du inte gör i tungan så är jag nöjd 👍
Hon blev pga kvar hos Mattias i natt med så hon far direkt till skolan imorgon.
Imorgon är det hjärnskadekurs del 2 så himla bra kurs
Så det börjar bli dags för kudden klockan ringer 05,45 lämning 07,15 på dagis
Och på fredag kväll blir det en riktig mys tjejkväll 👍👍👍


KRAM & SOV GOTT 💤💤💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: