bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Planterat & fixat

Kategori: Allmänt

Ja vilken dag började med att få iväg R & C till skolan på avslutning , se till att Robin fick med sig Sverigekakan till fikat. Efter det så blev det en mugg kaffe med lillsessan <3
Dammsög av i kök , matrummet & vardagsrummet sen mös vi lite till inan det var dags för dagis (2 :-) ) , lämnat Tilda på dagis dom skulle på avslutning i gamelgården med lite glass mys. Innan jag åkte så kom Tildas kompis Joakim eller "Ocke" som Tilda säger oxå till dagis får syn på sessan så farmor bara släpper in honom & han springer direkt fram & ger Tilda världens Bamse kram som är så himla söt har varit bundisar sen Tilda började i november.
Tilda byter avdelning efter sommaren & sån tur är så får hon Joakim & en annan flicka Lisa med sig.
När sessan var lämnad så for jag till läkarstationen & tog prover tror järndepåerna är tomma igen :-(
Hem & tog en balja kaffe sen kom R& C hem fixade lunch.
C & jag åkte till Ica & hämtade blommorna jag hade beställt hem & fixade det gjorde även o
Ute på balkongen satte ut ett annat bord lag på en ny duk satte ut lite ljus satte upp lampetterna jag köpte på loppis i lördags & två korgar.
Fattades lite blommor åkte & köpt lite till på Ica handlade även till jordgubbstårtan som C fixade .

Får fortsätta imorgon ögonen går i kors

Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: