bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Måndag

Kategori: Allmänt

Jaha då var måndagen snart slut , jobbat 10-21 dagen har gått otroligt fort. Robin har haft mentorsdag i Fjällnora med grillning alla 8: or Caroline hade sin mentorsdag i Uppsala med statsvandring med karta & uppgifter det. Dåliga med dessa dagar är att dom typ får 2 korv med bröd & en festis till lunch inte mycket för en kille på 15 år & Caroline fick typ en ostklämma & festis så man får alltid skicka med dom extra macka + pengar.
Emelie har gjort sin första dag på sommarjobbet hoppas det gått bra inte träffat varken henne Tilda eller <3 idag sov när jag kom hem.
Väntade in sonen som varit på fotbollsträning med innebandylaget hade varit bra skulle vara på måndag igen.
Det är bra att de håller igång lite kondition inför hösten när innebandyn börjar igen.
Fick ett sms av min kära son med sin otroliga framförhållning att dom minsann skulle ha bakat till skolavslutningen imorgon ;-( URK!
Bara att ställa sig & baka när man kommer från jobbet vid 21,30 precis vad man är sugen på jaja nog gnällt om det nu är det gjort ;-)
Bakade en till imorgon när bästa Annica kommer på fika.
Ska se om Tildas fröken har tid för utvecklingssamtal imorgon när jag lämnar sist vi skulle ha var hon ju sjuk nytt försök.
Tror att jag ska ta något & äta innan jag lägger mig idag så det inte blir lika inatt igen.
Ska bara fixa mackor till Emelie & <3 till imorgon dom somna nog i från det båda två hihi.

Sov gott hoppas på sol imorgon när det är skolavslutning för Robin & Caroline

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: