bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Härliga Soliga Fredag <3

Kategori: Allmänt

Idag var det bara Robin som for till skolan tidigt , tjejerna skulle ta 2:a vaccinationen gardasil vid 10,30 så vi hade lite mys ute på baksidan. Tilda fortfarande dålig , överväger att åka med henne imorgon till närakuten om hon inte börjar äta bättre ratar tom vällingen nu dricker lite oxå tycker det luktar lite acetonaktigt i hennes mun , febern har inte gett sig även om den är lägre som Max idag 38,7 dock feber. Efter sprutan lämnade vi Caroline vid skolan. Jag Emelie & Tilda for hem till mamma & pappa käkade lite korv med bröd till lunch. Sen vidare hem till min mormor & morfar för att kolla igenom barnens leksaker som fanns kvar magasinerade en del där i& med visningen 2010 hihi stått ett tag ;-) ska sälja lite på loppis imorgon här hemma i Knutby förra gången hade jag massa från webbshopen TROLLUNGAR.se men det orkar jag inte släpa med nu. Så denna gång blir det rensning här hemma kan behövas känns lite överfullt på grejor ;-D nej nu sova upp om några timmar

Sov gott drömm sött det ska jag gör <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: