bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Söndag & massa regn

Kategori: Allmänt

Då var det bara 3 dagar kvar till semester <3 inte för att jag inte älskar mitt jobb det gör jag men det ska bli otroligt skönt att bara mysa med familjen :-) Kunna sova ut på morgonen iallafall några dagar. Hoppas på att jag får ledigt på onsdag att min Goa kollega Lina tar mitt pass <3 Husvagnen vi skulle kolla på idag gick inte ägaren att få tag på idag <3 pratade med honom igår & de skulle höras idag då svarar man väl ....... Men nej nej då kan han behålla skiten :) Åkte & kollade på en annan husvagn i Bälinge ska bestämma oss till imorgon ;-/ den var jättefint skick på men dock dyrare så det tål att tänka på lite till. Imorgon är det jobb lång dag 10-21 alltid lika mysigt på jobbet go brukare & Goa arbetskamrater. Idag blev det tacolassang till middag resten av eftermiddagen kvällen har beståt av att tvätta & vika tvätt men nu är sista maskinen på G Imorgon ska jag fara förbi mamma & pappa & låna resväskor lättare att packa i bilen & takboxen. Nu ska jag kolla på Varg som Robin spelade in till oss då vi var & kollade husvagnen. Ha det så gott kram

Kommentarer

  • Lina säger:

    Goa Lina tog ditt pass :)
    Hoppas du får en väldigt bra semester med familjen.
    Kramar <3

    2012-07-16 | 21:07:34

Kommentera inlägget här: