bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Less less superless..........

Kategori: Allmänt

Så jä**a less på ren svenska tar upp ämnet husvagn igen när vi tar en fika efter jobbet & då helt plötsligt är det ok han är med på det. Blir kanon glad super glad ringer upp säljaren & som jag misstänkte var den såld men innan jag ringer så säger han att det finns en lika dan i Norrtälje fast obesiktad & 4000:- billigare så jag ber honom ringa på den.... Nej då ska vi helt plötsligt inte ha någon typ 30 minuter senare så grymt jä**a besviken. Barnen & jag hade lite planer på stopp på vägen hem :-( Bara bita ihop & be honom boka stuga eller dylikt på våra stopp för hela min semester tänker jag inte vara där........ Nej nu ska jag sova tidigt till jobbet imorgon för vi ska åka Ekerö båten lite positivt i allafall....

Kommentarer

  • Annica, säger:

    Men va trist!!!
    Vad konstigt att han ändrade sig?

    Måste ta en kaffe nån dag hjärtat !

    Kram

    2012-07-14 | 07:41:42
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se
  • Lina, säger:

    Typiskt, du får köpa den ändå :P

    2012-07-15 | 17:54:51

Kommentera inlägget här: