bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Den FAN boar in sig i MITT sovrum

Kategori: Allmänt

Natten har varit PISS vaknade alldeles dyngsur i svett sockerdricka i hela kroppen gick upp tog en banan & några peppisar lag mig började frysa som en tok sen minns jag inte mer 😖
Vaknade av att det lät som en mus som knaprade vid mitt öra men det var på vinden somnade igen sen vaknade jag av att en typ heffaklump sprang upp för trappan somnade om en stund till klockan ringde vid 8:à
Känns som man varit vaken hela natten BLÄ
Hade morgon mys med en väldigt trött tjej börjar bli hostig men ingen feber ännu 👍
Busan somna vid 18,30 hade inte fått henne att sova & de har inte hittat hennes nya didriksonsfleecetröja undra hur mycket de ska försvinna på dagis förra terminen försvann ett par grå & ett par svarta didriksons överdragasbyxor
SÅ JÄVLA LESS............ och alla saker har varit märkta???????
Fan kläder kostar pengar vem ersätter detta kommun haaaaha
Nej nu ska jag gå & lägga mig på madrassen på Busans golv för den jävla musen har övertagit MITT sovrum
God natt sov gott i kylan 🌟
Jobbat 10-21 idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: