bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

✨ Underbar dag ✨

Kategori: Allmänt

Tiden rann iväg igår först jobbdag 9-16 men det blev övertid 45 minuter sen fullrulle & hämta lillpigan på dagis mötte ❤ på vägen då han skulle köra Robin & hans innebandypolare på fysträning i Uppsala .
Hem & fixade snabb middag hade köttbullar som jag gjorde förra veckan & makaroner.
Käkade lite snabbt for sen upp till Almunge för att lämna papper för Robins övergång från Almunge till Sirius.
Hämtade upp Caroline i Almunge då hon varit i Uppsala med kompisarna för lite shopping & middag på China Rivers.
Passade på att handla lite till middagsförberedelserna för idag & imorgon till lafamilja.
Var förbi hos mamma & pappa på en snabbfika.
Idag blev det tacoslassang & imorgon blir det kasslergratäng & ris
Idag på jobbet var vi på promenad Ryggestalund runt ca. 7 km ingen aning om när jag promenerade så sist
Haft en underbar dag på jobbet får alltid sån energi älskar mitt jobb.
Caroline har haft sin första innebandyträning idag den avslutade dom med lite mys middag tillsammans 👍
Lillpigan har varit hos mormor & morfar då ❤ var på föräldramöte med Carolines lag
Robin varit på träning med Siris ikväll igen.
Mycke träning bara inte läxorna blir lidande 😳
Lite trött efter jobbet så idag blir det rygglägge i soffan & glo tv med ❤ ha en underbar kväll för det ska jag ha med mitt ❤ KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: