bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Försov oss 😃

Kategori: Allmänt

❤ försov sig men Emelie , Robin & Caroline kom iväg i tid jag & Tilda div oxå förlänge vaknade 8,45 skulle vara på dagis 9,00 OPS! Jag skulle ha pluggat idag men vi tog ledigt & myste istället var till banken & satte in pengar lillpigan var jätte duktig fick vänta i ca 30 min trodde hon skulle löpa amok där inne men hon förvånade mamma 😘 sen passade vi på & stor handla & det gick oxå kanonbra kanske så att liten börjar bli stor 😖
Efter det blev det lunch på donken på vägen hem somnade lillpigan så jag han bära in & packa upp nästan allt.
Satte oss att mysa i soffan då somnade lillpigan om 💓
Slappade jag med enstund sen var det dags att fixa middagen bakad potatis skagenröra & egen röra ( som alla älskar) Tilda åt bara potatis & smör
Sen var vi ut & tittade på när ❤ fortsatte med staketet.
Kom på att det var dags att prova lite vinterkläder innan jag ska sälja ut dom i shoppenTrollungar.se det blev en svart & turkos didriksons overall & jacka & byxa i lila oxå från didriksons
Sen blev det Natti Natti för lillpigan för imorgon är det dagis igen.
Ligger & kollar på det okända med en kopp te känner sig lite frysen idag
Kanske ska ta ett bad medans man väntar på att sonen ska landa hemma. Fotar Tildas nya vinterkläder imorgon.
Kramili kram 🌺

Kommentarer


Kommentera inlägget här: