bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

💓Denna helg bara försvann 💓

Kategori: AllmÀnt

Fredag ja va gjorde vi dÄ jo Tilda pÄ dagis Robin i Södersjön med skolan & Caroline & kompis skjutsade jag till Borgis oxÄ en badplats dÀr de skulle vara.
For sen till Goa Annica för en fika date mys.
Sen hem & fixa hÀr hemma blev bara lite plockat & dammsugning ringa lite viktiga samtal.
Robin kom hem tidigt sen kom min pappa & fortsatte att grÀva.
Emelie hade Äkt till mormor nÀr jag var hos Annica.
Dom hade varit & shoppat pÄ Thuns sen var de upp för bi vÄrat gamla hus för att kolla om svamp fanns inte mÄnga tror dom hittade typ 3.
PÄvÀgen hem bad jag dom hÀmta upp lillsessan pÄ dagis.
Caroline ramlade in i samma veva.
NĂ€r jag skulle byta blöja pĂ„ Tilda ser jag att hon har dubbla up and go pĂ„ sig 👿 vilket jĂ€**a slarv ringde ner till dagis för att kolla om hon hade sovit för hon var helt hopplös bara skrek & grina men inge svar 😡
Passade pÄ att Äka & handla till middagen nÀr mamma ÀndÄ var hÀr.
Snabb middag blev det varmamackor dÄ vi skulle & gratta min morbror som fyllde.
Vi for hela familjen hade köpt lite olika ölsorter ölkorv chilinötter & vanliga jordnötter.
Fick bli ett kort besök dÄ jag skulle ivÀg & jobba natt

Lördag tröttdag đŸ’€đŸ’€
Pappa & mamma var hĂ€r nĂ€r jag kom hem ❀fick hĂ€mta mig dĂ„ min brukares son skulle svettsa avgassystemet pĂ„ min bil.
NĂ€r mamma Ă„kte hem & lillsessan skulle vila middag sövde henne fixade lunch till ❀ pappa Robin & Caroline sen passade jag pĂ„ att sova nĂ€r hon sov.
Gjorde inte mĂ„nga knop ❀ gjorde klart pĂ„ uppfarten
Sen vart det hÀmtmat frÄn Almunge
Soffmys blev det en stund innan det var dags för ❀ att skjutsa mig till jobbet

Söndag & helt slut
Sov med Tilda idag med tror vi sov i ca 3 timmar 😍 sĂ„ skönt
Tog ett tag innan man kom igÄng ett gÀng koppar kaffe sen körde vi igÄng har tvÀttat ett gÀng maskiner lagat middag till idag flÀskfilégryta & mandelpotatis mumsit
Har Àven lagat middag till familjen 3 dagar framöver dÄ jag jobbat 10-21 mÄndag till torsdag URK!
Imorgon fÄr det köttbullar ( hemma gjorda) potatis brunsÄs pÄ tisdag Àr det korvstroganoff & ris pÄ onsdag kyckling faitas torsdags middagen blir nÄgot med bacon tÀnkte jag hm funderar Àn pÄ hur jag ska göra den???
Idag har bara mest varit en mys slö slapp dag
Har precis duschat & sitter i morgonrocken i soffan & myser ska nog hoppa i sÀng hela huset sover & mina ögonlock börjar bli tunga dom med.
Kram & sov gott đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€

Kommentarer

  • Annica, blivande 7 barns mamma sĂ€ger:

    Vaaaaa? dubbla blöjor???? HUR kan det ha skett??
    va faaan?
    snacka om slarv, ser man inte att barnet har en blöja redan?
    OMG


    kram pÄ dig

    2012-08-20 | 10:49:38
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: