bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Då var det helg igen =0)

Kategori: Allmänt

Ja då var det helg igen eller det var det ju egentligen redan igår.

Idag ska vi till Karlssons & fira sista april.

Det ska bli riktigt mysigt äta gott & bara umgås med trevliga vänner =0)

Barnen drog iväg upp till skolan efter maten för att spela brännboll , så härligt att se att de kan hitta på saker skulle vara nyttigt för dom att flytta ner i samhället så det blir närmare till kompisar.

Jag hoppas på att allt löser sig så vi kan flytta ner till samhället det skulle göra så mycket mera kvalitetstid för hela familjen & barnen skulle nog (hoppas jag ) umgås mera med kompisar när det finns inom gångavstånd.  

 

Idag var det träningsläger för Knutby -98 på Svärdens lämnade av Roger , Caroline & Robin fick oxå vara med för han & Mathias ska hjälpa till i 98-laget när det fattas folk.

Efter det åkte jag till Sussie för att hämta saker som blev kvar (som jag inte orkade ta då ) från 30:e april , det blev en fika & lite små snack =)

När jag var hos Sussie så ringde Tessan & undrade om hon kunde komma tidigare för hon skulle på bilrace ikväll.

Så vid 13-tiden dök hon upp & hade present med  till Tilda en Hello Kitty dress rosa randig (i plysh) en boby med Nalle Phu & hans kompisar som små Hello Kitty strumpbyxor , en cerise body & två bodys med ben i rött.

Vid 15-tiden messade gubben & undrade om jag var på G & hämta dom så det var bara att ge sig iväg.

Väl hemma igen var det dusch på barnen & Roger gick ut för att klyva ved & jag matade Tilda & sen blev det deklarationen som jag höll på att glömma eller har skjutit på för det var rest på den , men det trollade vi bort så det blev några tusen tillbaka i stället =0) NICE.

 

Nu vaknade Tilda igen så det är dags för mat & sen dags att fixa middagen vad nu det ska bli lite sugen på fläskfilegryta med pasta himla gott.

 

                                                 SE YOU...........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: