bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Utkast: Mars 9, 2010

Kategori: Allmänt

Igår var det lite slapp förmiddag gjorde ingenting hemma på dan. Lämnade barn & efter jag lämnat Robin & Caroline så åkte jag & lämnade en kasse kläder hos Annica till Mio.. Efter det var jag till Sussie & fikade Annica kom oxå över med små änglarna.

 Skulle ha varit & tagit Venoferspruta men det gick inte för de hade slut på olja på läkarstationen så det var svinkallt där, så det fick vänta till onsdag istället.När jag skulle resa mig för att åka hem fick jag så jä*vla ont i underlivet så  jag kunde knappt stå rak. Så jag bestämde mig för att inte jobba på kvällen.Sen var jag hem & käkade lite lunch & slocknade en stund i soffan det var skönt. Allt kändes bättre efter att ha vilat lite.

Hämtade Emelie vid bussen runt 14-tiden sen hjälpte hon mig att riva ner alla grejor i hallen så jag kunde maskera det sista inför målningen. Han precis riva & maskera klart så var det bara att åka & hämta Robin & Caroline på skolan det hade haft elevensval hela dagen olika inomhus idrotter det hade varit kul sa dom.Passade på att handla lite mjölk när jag hade bärhjälp med.

Vid 16.30-tiden började Caroline & jag att laga middagen det blev korvstroganoff & ris. Roger var inte hemma förren  runt 17.15 behövde jobba över. Direkt när han kom hem fick han skjutsa Emelie som skulle på gympass nere på Vägsta. Lagom hemma igen så blev det middag. 

Jag , Sussie & Annica åkte till Thuns för jag behövde ett par mysbyxor & underkläder att ha med upp på sjukhuset + lite annat smått & gott bla. ett par mysisar till Roger med.


Hemma nästan lagom till FAMILJEN ANNORLUNDA missade lite det är tur man kan spela in det. Roger höll på att måla i hallen när jag kom hem så vi han måla 2 ggr i går så det är bara 1 gång kvar tänkte försöka hinna det idag. 

Roger har ju Robins hockeykörning & är inte hemma förren efter 20-tiden.

Caroline ska på tjejkväll med klassen på Kråkskogen de ska fika & pyssla lite. Kul grej för att få bättre sammanhållning mellan tjejerna i klassen.

Nej nu ska jag väcka R & C så de hinner med allt. Sen hem & ta djuren & iväg med E till Uppsala till Lotta hennes ptp-psy kl 11.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: