bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Ännu en fredag....

Kategori: Allmänt

Jaha då var det fredag igen & barnen kom iväg till skolan allihopa trodde att jag skulle få Robin hemma för han var jätte förkyld & ont i huvudet igår när jag hämtade honom. Men icke han skulle iväg till skolan för han skulle på party hos en av killarna i hockeylaget på kvällen & även Caroline var medbjuden.Och sedan sova över där & gå på hockeyträning imorgon. Själv har jag bara tagit det lugnt idag varit hos tandläkaren & lagat hål =0( Hade tänkt att måla klart Carolines rum när jag kom hem men var helt slut graviditeten börjar sätta sina spår phu! så jag sombnade enstund innan det var dags att hämta på skolan.Och sen iväg till jobbet i Knivsta jobbar till imorgon kl 16.30 då blir det att fara iväg till Rimbo & hämta Robin. Emelie for iväg till pojkvän efter skolan idag & kommer hem på söndag. Nej nu ska jag sova arbetstiden börjar vid 7.00 imorgon . Natti natti  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: