bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Snosade = panik

Kategori: Allmänt

Första väckningen gick bra imorse när Emelie skulle iväg men var fruktansvärt j***a trött lill skruttan hade nyligen ätit & somnat om så hon fick vara kvar hemma Caroline låg ju i rummet bredvid & det tar ju inte ens 5 min upp till bussen.Väl hemma igen så var det mer än 30 min till det var dags att väcka Robin & Caroline. Sruttan sov fortfarande så jag ställde om klockan i fall jag skulle somna , somna som en stock skulle ju bara vila en stund. Vaknade inte förrän 8.20 ups! 20 min efter dom brukar kliva upp.

Det blev fullrulle snabbfrukost men vi han i tid till skolan för ovanlighetens skull.

Åkte hem hängde lite mera tvätt la i en ny fixade med djuren käkade lite rester till lunch , sen var det dags att åka & väga lillskruttan.

Det går åt rätt håll hela tiden  nu    3650 gram & 51,5 cm lång mammas lilla srota =0)

Var till Sussie & fikade efter vägningen väntade in barnen att de skulle sluta.

Sussie hade små busarna hemma mys..... & sen kom Sussies svägerska över en sväng oxå.
Hämtade upp barnen & åkte hem för att fika lite mellis , Robin fick bära runt på en skrikande syrra medans jag skar upp brödet sen dukade han fram mellis =0)
Caroline hjälpte mig att plocka ur & i diskmaskinen jätte duktig mammas stora tjej.

Dags att börja med middagen det blir Rogers önskemål kokt potatis falukorv & stekt ägg.

Sen ska jag & liten på föräldramöte för Robin i Almungeskolan inför att han börjar 7:an i höst.

Det är Rogers träningsdag idag , han tränar Caroline i fotboll en dag i veckan.

Fortsatt solig eftermiddag. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: