bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Snacka om Suprice.... =0)

Kategori: Allmänt

i dag hade vi sovmorgon Emelie hade inställd lektion på morgonen så vi behövde inte kliva upp förrän 7.30 skönt. Skruttan & jag gick upp vid 7-tiden så hon hann äta i lugn & ro innan vi väckte de andra änglarna. Skruttis somnade så vi kunde äta frukost i lugn & ro det var skönt , iväg med Emelie till bussen vid 8.20 sen hem & fixa mellis till Robin & Caroline.

Fixa alla djuren iväg med Robin & Caroline till skolan sen till Sussie för att hämta lite dricksvatten & en snabbfika som inte blev så snabb (hm blev 3tim) men tiden bara rinner iväg när vi träffas oxå kom ju Annika & trollungarna.

Alva är ju för himla skön man får alltid skratta när hon är i närheten för hon har såna tokigheter för sig liten spralltjej så go.


När jag kom hem & skruttan sov fortfarande så började jag med lite lunch till mig.
Funderade varför Tini skällde så pass öppnade fönstret & sa åt henne vara tyst när jag hör att det piper något svagt i från hundkojan.
Det var Molly som fått valpar 2 st små valpisar låg innei hundkojan tog med henne & valparna in.
Hade helt missat att hon skulle ha valpar för Molly & Lilohar inte suttit ihop vad vi har sett senn har hon inte varit speciellt tjock heller lite rundare än vanligt har hon nog varit men jag tänkte att det bror nog på alla matrester som dom har fått senaste månaderna + torrfoder.
Sen jag tog in Molly & valparna så har hon fått 1 till verkar som att hon är klar nu...
Vi får väl se.......

                Uppdaterar mera senare i kväll....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: